سوفياسوفيا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات كودكي يگانه دخترم

لبخند شيرين

1392/3/29 19:58
نویسنده : مامان سوفیا
494 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام ماچ

من الان هفته ٢٨ هستم يعني تو ٢٨ هفته هست كه درون من بوجود اومدي چه قدر زود گذشت انگار همين ديروز بود كه با خاله نگارت رفتم سونوگرافي و فهميدم دختر دار شدمقلب الان هرچي ميگذره هر ني ني و كه با مامانش ميبينم ياد خودم و خودت ميفتم اين عكس و ببين چه خنده قشنگي به مامانش كرده لبخندماماني تو ام خوش اخلاق باشي ها كه همه دوست داشته باشنخیال باطل اين عكس و تو شهر سن لوييز(san luis) همون شهري كه بهناز دختر عموي ددی زندگي ميكنه گرفتم نشسته بودم با بابات ساندويچ استيك ميخوردم و چشم از اين بچه بر نداشتم از بس خوش اخلاق بود .سوفيا ي من ملوسكم هر روز لحظه شماري ميكنم كه صورت ماه قشنگت و ببينم .اون لحظه آسماني ترين لحظه زندگي من خواهد بود.80 روز ديگه مونده خداي مهربان من،خودت حافظ دختر قشنگم باش .

هفته ٢٨ بارداری: 

در اين هفته كودك شما 910 گرم وزن و 37.6 سانتي متر طول دارد. او مي تواند چشمان خود را (كه اكنون مژه دارند) باز كندمژه و سر خود را به سمت هر نور ممتد و شديدي كه از بيرون رحم بتابد برگرداند.بای بای((((((وای ی ی ی ی خدا فدات بشم من که داری تو دل مامانی مژه نیزنی و سر کوچولوتا تکون میدی هی میخوای شیطونی کنی ببینی بیرون چه خبره)بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)