سوفياسوفيا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات كودكي يگانه دخترم

بابالنگ دراز ،اولین قصه

1392/4/17 1:48
نویسنده : مامان سوفیا
1,009 بازدید
اشتراک گذاری
سوفياي من ،عزيزم،قشنگم،همه زندگي من سلااااااامقلب
صبحت بخير ماماني ،ديشب خوب خوابيدي؟سوفي جونم خيلي دلم براي ددي تنگ شده
فقط خودت و خداي خودت ميدونند چقدر جاش خاليه.بميرم كه لحظه زايمان بابات او صورت ماهتو نميبينه،اما خدا صبر و براي اين روزها به بنده هاش دادهناراحت
خوب ٣٢ هفتگيت مبارك تشویق
قربونت برم ميخوام امروز برات اولين قصه رو بگم،ميدونم خوب داري مامان و نگاه ميكني و منتظر قصه هستي قربون اون گوش هاي نخودچي برم.
خوب اين قصه ،كارتون مورد علاقه من هم هست: daddy long legs
 
در داستان جذاب بابا لنگ دراز اثر جاودان جین وبستر، قهرمان داستان کودکی باهوش ، مهربان و دوست داشتنی به نام جودی ابوت است که به کمک فرد خیری که از او فقط سایه ای با پاهای دراز در ذهن دارد از  درد و غم رها می شود و حتی به دانشکده راه می یابد. او در دانشکده دوستان خوبی مثل سالی و جولیا پیدا میکند و در آخر به هویت بابای محبوبش-بابا لنگ دراز- پی می برد............
خوب تا این جا رو داشته باش قشنگم تا بقیه قصه را وقتی اومدی پیش مامانی برات بگم.
و اما غصه امروز ما:
یکی بود یکی نبود،غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود........
 
 
 
 
 
 
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهار
19 تیر 92 22:10
منم عاشق کتاب بابالنگدراز و کارتونشم بارها و بارها کتابشو خوندم و بهم ارامش میده
راستی مامان با سلیقه با اجازه لینکت کردیم


مرسی بهار جونم
اختیار دارید شما خودت صاحب اختیاری.
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
29 تیر 92 22:07
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد
فاطمه مامان وانیا
7 مرداد 92 2:22
آخه یاد بچه غونگیام افتادم
لطفا به وبلاگ من سربزنید و اگه از نینی شکموی من خوشتون اومد بهش رای بدین کد 795 و به 20008080200 اس ام اس کنید


چشم حتما عزيزم