سوفياسوفيا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات كودكي يگانه دخترم

درد و دل من و سوفیا

1392/3/29 20:10
نویسنده : مامان سوفیا
473 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ماماني،سلام عشق منماچ

امروز ٢٩ هفته است كه تو در وجودمي ،و من هر روز كه ميگذره بي صبرانه منتظر روز در اغوش گرفتنت هستمبغل
عزيز دلم، مامان امروز خيلي تو دلش غصه بود،نميخوام ناراحتت كنم اما ديروز بابايي از پيشمون رفت،خيلي خيلي ناراحتم،ارزو داشتم روزي كه تو به دنيا مياد اون هم صورت قشنگت و ببينه،اما افسوس كه تا ٢ ماهگي تو را نخواهد ديد ،دخترم خيلي نگران آينده توام،همش نگرانم خداي نكرده نا ارومي كني و من و تو اين وضع تنها بگذاري، اما بعد خودم و اروم ميكنم و ميگم نه حتما تو دختر خوبي ميشي و نميگذاري مامان غصه بخوره.ناراحت
راستي الان ١٥ روزه كه ماماني اومده پيشمون،
روزها ميريم راه ميريم،از اين بابت خيلي خوشحالم،همش ارزو ميكنم اخلاقت به مامان زرين بره
اخه اون تنها فرشته اي كه سراغ دارم ،مهربونتر از ماماني كسي و تو زندگيم نديدم.
دخترم هميشه بخشنده باش تا همه دوستت داشته باشند.
اون وقت خدا هم از دستت راضي و همه ارزوهات و به زودي برآورده ميكنه. عسل مامان
هيچ وقت خنده از لبات كنار نره،اون وقته كه همه به داشتن دوستي مثل تو افتخار ميكنن و من و ددي هم از خنده تو همه غم و غصه هامون يادمون ميره.
پس اين ٢ درس و هيچ وقت از ياد نبر،خاله نگار و بابايي اون هفته ميرن سفارت براشون دعا كن بهشون ويزا بدن و به زودي بيان پيش ما،همونطور كه براي ماماني دعا كردي.
راستي ميدونستي كه الان ١ كيلو شدي،واااي باورم نميشهخنده
همينجور وول ميخوري جوجه جونم يكم كمتر شيطوني كن كه من هم بتونم شبها بخوابم، از الان وزنت زود زود تغيير ميكنه و فكر كنم شيطوني هات هم بيشتر،اشكال نداره ماماني،تو او تو جات خوب باشه من اين چند ماه و تحمل ميكنم تا زماني كه بياي پيشم و خودم باهات كلي بازي كنم.مامان دورت بگرده،كه اينقدر ماهي زندگي من.
حورااااااااا
خداي مهربونم ممنونم ازتبای بای
 
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 21:00
ایشالله سالم وسلامت بودنشولمس کنین
امابابایی چرادورهخیلی سخته لحظه بدنیااومدن نباشه


سلام عزيزم
آره ديگه خواست خدا اينگونه بود
برام دعا كن انشالا همه چيز به خوبي بگذره
مينا
5 تیر 92 11:16
سلام خانوم گل خيلي خيلي از اين پستت لذت بردم واقعاً زيبا نوشتي...

اميدوارم هرچه زودتر ني ني گلت بيادو در آغوشش بگيري...
خانومي غصه نخور انشاءاله كه موقعيتي پيش مياد كه بابائي هم بياد پيشتون عزيزم...

اميدوارم ماه هاي آخر رو هم به خوبي سپري كني و ني ني گلت رو سالم و سلامت و توپولي در آغوشت بگيري خانوم گل




ممنون مينا جون
انشالا تو هم به زودي ني ني بياد توي دلت و من و با شنيدين اين خبر خوشحال كني.

مینا
6 تیر 92 13:43
سلام خانومی وبلاگ زیبای داری .منم ماه اخر بارداریمو میگذرونو میبینی چقدر این روزای قشنگ زود میگذرن امیدوارم نی نیتو صحیح وسالم در اغوش بگیری .خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


سلام مينا
ممنونم دوست مهربونم
حتمااااااا
خيلي خوشحالم سوفيا كلي دوست هاي خوب پيدا كرده.
انشالا به سلامتي ني ني خوشگلت دنيا بياد بيام عكسش و ببينم
من هم لينكت كردم مينا جان.
راستي اسم ني ني خوشگلت چيه عزيزم؟
بهار
6 تیر 92 14:28
سلام


به به مامان خوش سلیقه چه خریدهای نازی واسه دخملت کردی عاشق لباس توت فرنگیش شدم ایشالله بسلامتی بدنیا بیاد و بشادی استفاده کنه می بینی که توی لباس توت فرنگی از همه توت فرنگی های عالم خوشمزه تر و خوشگلتر میشه






مرسي بهار جون از لطفت


خوشحالم دوستايي به خوبي شما دارم


دختر نازت و ببوس







مامان پسته
11 تیر 92 10:52
سلام سلام

اول خصوصی چک کنید

مطالبتونو کلا بخونم بعد نظر میدم اساسی


ممنون عزيزم
اهان الان ديدم
ممنونم
ايشالا به سلامتي ني نيت دنيا بياد
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:38
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم