سوفياسوفيا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات كودكي يگانه دخترم

دل نوشته روز پدر

1392/3/23 2:13
نویسنده : مامان سوفیا
339 بازدید
اشتراک گذاری
سوفياي مامان خوبي عزيزمقلب
همه چيز رو به راهه؟ همش با خودم ميگم الان تو دلم داري چي كار ميكني؟بازي؟خواب؟شيطوني؟
شايد هم مثل من دلت تنگه داري غصه ميخوري؟
دلت ميخواد بياي بيرون و من و ددي و از نزديك ببيني؟نیشخندزبان
سوفيا جان ماماني تا ١٤ روز ديگه مياد پيشمون خيلي خوشحالم نميدونم اون لحظه اي كه تو فرودگاه ميبينم چه حسي دارم بعد از ٢ ماه و نيم انتظار،واي حتي تصور اون صحنه هم برام هيجان آوره چه برسه واقعيت.تعجب
دخترم وقتي ماماني بياد پيش ما ددي از پيش ما ميره بای بایآخه تا همين الانش هم خيلي شده اما به خاطر آينده تو اين دوري و سختي و تحمل ميكنيمدل شکسته
سوفيا كوچولوي ما ٢ روز ديگه تو ايران روز پدره.روزی که سال دیگه تو هم باید به ددی هدیه بدی.ماچ
اما حيف كه امسال نه روز مادر و نه روز پدر پيش فرشته هاي زندگيم نبودم.سوفيا جان باباي من كه نميدونم قراره چي صداش كني من اسمش و گذوشتم بابايي كه با ددي اشتباه نشه.مهربونترين باباي دنياست.روزي كه خاله نگار خبر داد كه من باردارام اينقدر ذوق كرد كه از روز بعدش همش سراغ تو رو ميگرفتبغل
به من گفت نگران چيزي نباش ،همه چيز به خوبي ميگذره و كلي خوشحال بود كه براش ني ني آوردم و از تنهايي در اومدن.باباي مهربونم از همينجا دستاي گرمتون و ميبوسم و تا آخر عمر مديون مهربونيتونم.من و سوفيا زود زود ميايم پيشتون ،خوشحالم كه دخترم مثل شما شهريوري ،مطمن ام خوش خولقي و مهربونيش به شما ميره.دوستت دارم بهترين باباي دنيافرشته
خدای خودت سایه هیچ پدری را  از سر عزیزانش کم نکن که وجودشون آرام بخش همه است.
جوجه من، با بابات همیشه دوست باش ،اون از وقتي تو اومدي تو دلم خيلي خوشحاله ،صدقه سر تو خيلي هم به من ميرسه عاشق تو اِقلب،عاشق يه دونه دختر ناز نازيش.
نگران لحظه زايمانم كه پيشم نيست،اما چاره چيه قسمت اينه.
خدا را شكر كه تا الان به خوبي گذشته اميدوارم از اين به بعدش هم بگذره و برگرديم زندگي٣ نفره مون و به خوبي خوشي شروع كنيم.خیال باطل
خدايا براي همه مادرها دعا ميكنم مخصوصا ماماناي شهريوري ني ني سايت كه خيلي دوستشون دارم ،كه به لطف تو زايمان راحتي داشته باشند.
منم تنها نگذار و ادامه راه را برام آسان گردان.خواب
الهي
آمين
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)