سوفياسوفيا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات كودكي يگانه دخترم

happy mother's day

1392/2/31 12:22
نویسنده : مامان سوفیا
363 بازدید
اشتراک گذاری
سوفيا جان  سلام قلب
قربونت برم كه منو مامان كرديماچ
دخترم امسال اولين ساليه كه من هم مامان شدم بغل،به خاطر همين امسال اين روز و ٣ تايي جشن گرفتيم.تشویقهورا
من و تو ددي.زباناين كارت پستال خوشگل هم ددي هديه داد.خیال باطل
انشالا سال ديگه همچين روزي تو ديگه براي خودت خانمي شدي.قربونت برم كه ميخواي مامان صدام كني.خجالتچشمک
لحظه لحظه زندگيم احساست ميكنم.
از همين جا اين روز و به فرشته زندگي خودم هم تبريك ميگم،مامان مهربونم روي ماهت و مي بوسم.بي صبرانه منتظر اومدنت هستيم.بغل
 
 
 
مادر عزیزم هیچ چیز جای خالی تو را برای من پر نمیکنهگریهپس کی میای پیشم
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سمیه
30 اردیبهشت 92 18:58
سلام منم نی نیم اوایل شهریور به دنیا میاد خوشحال می شم باهم دوست باشیم


حتما عزيزم